Fogyókúrázóknak

A túlsúly – legyen az bármilyen csekély is – sok civilizációs betegség forrása. Kialakulásának okai között szerepel a hirtelen megemelkedett inzulinszint által okozott éhség érzet, és ennek következtében a túlzott táplálékbevitel, túlzott kalória-és szénhidrátbevitel, valamint az emésztési zavarok.

Modern világunkban szinte nincs már olyan élelmiszer, amely ne tartalmazna hagyományos cukrot. Ez az állandó, és sok esetben nem is tudatosuló cukorbevitel rendszeresen drasztikusan megemeli a vércukorszintünket, és így az étvágyunkat is. Ezzel szemben a nyírfacukor emésztése stabil vércukorszinttel megy cégbe, amely elősegíti az étvágy csökkentését és késlelteti az éhségérzet kialakulását.

A nyírfacukor használatával elérhető:
- az étvágy csökkentése
- az éhségérzet késleltetése
- kevesebb szénhidrátbevitel
- kevesebb kalória
- jobb emésztés.

A nyírfacukor étvágycsökkentő hatású
A hagyományos cukrokkal szemben, csak fokozatosan emeli a vércukorszintet, így nem készteti a szervezetet felesleges inzulintermelésre. Ez elősegíti az étvágy csökkentését és késlelteti az éhségérzetet.

A nyírfacukor alacsony kalóriatartalommal rendelkezik
A túlsúly egyik fő oka, hogy több kalóriát viszünk be a szervezetünkbe, mint amennyit az fel tudna dolgozni. A hagyományos cukrokhoz képest, a nyírfacukor mintegy 40%-al kevesebb kalóriát tartalmaz – míg a hagyományos kristálycukor kalóriatartalma 400 kcal/100 gr, addig a nyírfacukoré csupán 240 kcal/100 gr.

A nyírfacukor nagyon könnyen feldolgozható a szervezet számára
25%-a a vékonybélen keresztül felszívódva, a májban glukózzá (vércukorrá) alakul, 75%-a emésztetlenül halad át a vékonybélen, a bélflóra zsírsavakká alakítja a vastagbélben, amelyből a máj energiát nyer, és ez már nem rakódik le testzsírként. Az általunk elfogyasztott nyírfacukornak, tehát, csupán az egynegyede számít szénhidrátnak, a többi háromnegyed részre úgy tekinthetünk, mint "elérhetetlen szénhidrát".

A glukóz egy részét a test vizes oldatban megköti. Ez az, ami intenzív fogyókúrával gyorsan megszabadít néhány kilótól, ám a testzsírt valójában nem érinti. A tartós eredmény tartós változtatásokkal érhető el.

A nyírfacukor emésztést elősegítő hatással bír
A lassú bélműködés időt ad a szervezetnek, hogy több mindent szívjon fel és raktározzon el. Ha fokozzuk a bélműködést azáltal csökkentjük a táplálékfelszívódás idejét és mennyiségét, így az emésztési is folyamat is könnyítődik, ezáltal pedig csökken az elhízás esélye.

A nyírfacukor nem fogyasztószer, nem üres kalória. Tartalmaz kalóriát. De nem okoz éhségérzet fokozódást, ezáltal jelentős mértékben hozzájárul a hatékony fogyókúrához. Rendszeres fogyasztásával és a mozgásra fordított idő növelésével, jelentős mértékben hozzájárulunk jó közérzetünk és egészségünk megőrzéséhez.

Forrás: www.nyirfacukor.hu


A népi gyógymódok és a "házi patika" szerei, valamint a táplálék kiegészítők, hatásosak lehetnek bizonyos egészségügyi problémákkal szemben, ez azonban nem jelenti azt, hogy az ezeken az oldalakon szereplő információk alapján betegségeket lehetne diagnosztizálni vagy kezelni. Bármilyen egészségügyi problémával, tünettel forduljunk szakemberhez!

Az oldalon szereplő információk, publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak.
Grafika és kivitelezés: MandG.Web